zakaj email marketing

1Zakaj potrebujete e-mail marketing?

E-mail je eden ključnih prodajnih orodij. Z njim lahko dosežemo do 30 % direktne ter do 60 % indirektne prodaje.
Z vsakim dnem, ko ne izvajate e-mail marketinga (pošiljate emailov in/ali gradite baze), izgubljate denar. Vaša konkurenca pa pridobiva.
Spodaj je predstavljenih le nekaj primerov, zakaj bi morali uporabljati e-mail marketing.

  • če imate spletno trgovino potem brez tega ne bo šlo
  • vzpostavitev odnosa z vašimi kupci
  • prodajate podjetjem - B2B
  • ker lahko merite akcije, ki ste jih naredili
  • ker vsi uporabljamo elektronsko pošto
  • ker je eno ključnih prodajnih orodij

26 osnovnih korakov e-mail marketinga

Spodaj so prikazani koraki, kako potekajo osnovni koraki e-mail marketinga. Vsak korak je zelo pomemben pri uspešnosti le tega, saj brez katerega koli vmesnega koraka nimamo dobrega pregleda kaj se dogaja z e-pošto, ki jo pošljemo.

1. Kontakt
2. Dostava
3. Prejemnik odpre - OR (open rate)
4. Prejemnik prebere
5. Prejemnik reagira - CTR (click through rate)
6. Konverzija - CR (conversion rate)

osnovni koraki e-mail marketinga

3Faktorji uspeha e-mail marketinga

1. Mobilno. Je vaš email responsive? Veste, da okrog 50 % uporabnikov odpre e-mail na mobilniku in da se iz dneva v dan ta procent povečuje? Če še slučajno nimate odzivne oblike, potem je to vsekakor nuja, saj ne želite izgubljati uporabnikov samo zato, ker se ne prilagaja zaslonu mobilnika, kajne?
2. Segmentacija. Segmentirate uporabnike? Če imate večjo količino uporabnikov, jih je dobro segmentirati, saj se vam bo povečal open-rate, ker boste tako bolj relevantni za uporabnika. Možnosti segmentacije je ogromno.
3. A/B testing. Če ne testirate različnih naslovov, CTA-jev in podobnih stvari, potem ne veste katera verzija ponudbe bi bila boljša. Zadnji čas da začnete, saj se boste s tem veliko naučili.
4. Kdaj je najboljši čas, da pošljete email? Avtomatizacija in spremljanje le tega vam tukaj reši veliko stvari. Testirajte in avtomatizirajte.
5. Analitika? Koliko uporabnikov je odprlo sporočilo? Koliko kliknilo na to? Kaj bi lahko izboljšali? Kakšna je bila konverzija? Spremljate Google Analytics?

4Osnovni načini pridobivanja e-mailov

E-mail naslove lahko pridobimo na različne načine. Predstavljamo vam le nekaj primerov, kako jih prodobiti.

  • prijava ob nakupu
  • partnerstvo
  • nespletna aktivacija
  • prijavne forme na spletnih straneh - pristajalne strani
  • nagradne igre - izvedba nagradnih iger