
1Zakaj iskalni marketing?
Iskalni marketing poteka preko spletnih iskalnikov (Search Engine Optimization - SEM). Govorimo o metodi optimizacije
spletne strani (SEO) in oglaševanju na klik (Pay per Click - PPC). S pomočjo iskalnega marketinga vas vaši potencialni kupci
hitreje najdejo, saj jim ponudite storitve na podlagi ključnih besed in zanimanj, ki jih imajo.
1. V povprečju 80% odstotkov prometa dobijo strani iz spletnih iskalnikov
2. Okrog 80% odstotkov obiska dobijo strani, ki so na prvi strani
3. Stroškovno učinkovito oglaševanje
2Zakaj SEO?
Za SEO je značilno, da je potrebno specializirano znanje. Uspešnost posameznih aktivnosti procesa optimizacije je dolgotrajen proces,
ki ga je zaradi zapletenih algoritmov zelo težko preverjati. Organski rezultati so med uporabniki bolj priljubljeni kot sponzorski oglasi.
Prav tako je lažje pridobiti dobre pozicije za nišne in specifične besede, saj je tam veliko manjša konkurenca in jih je lažje optimizirati.
Učinkovitost merimo z doseženimi pozicijami na iskalnikih. Razlogi "zakaj SEO" so predstavljeni spodaj.
1. Povečanje obiskanosti in prodaje
2. Povečanje obsega dosega
3. Izboljšanje pozicij
4. Izriniti konkurenco

3Kaj vpliva na razvrščanje zadetkov?
Iskalniki dostopajo do vaše strani preko tehnične optimizacije. Da je vaša vsebina relevantna za iskalnike in uporabnika, je potrebno narediti tudi vsebinsko optimizacijo.
- ključne besede
- vsebina spletne strani
- naslovi
- meta oznake
- imena slik, dokumentov
- URL naslovi
- hitrost spletne strani
- sitemap
- robots.txt
- ime in starost domene
- pridobivanje dobrih povezav o vas
- dobro rangirane objave na socialnih omrežjih Facebook, Google+ in Twitter
- blog in relevantne sveže vsebine