Najpogostejši indikatorji, kadar se odločate za oblikovalca:
Izkušnje - povedo veliko o tem, kaj lahko od oblikovalca pričakujete in na kakšnem nivoju je
Odziv uporabnikov - ali ima oblikovalec dobre odzive strank in partnerjev?
Portfolio oziroma reference - oblikovalca lahko še bolje spoznate preko prejšnjih projektov in posameznih del
Cena - pomemben faktor pri izbiri oblikovalca, vendar ni nujno, da bo izdelek bolj kakovosten, če bo cena višja in obratno
Nagrajena in objavljena dela - tudi s tem oblikovalec poskrbi za večjo prepoznavnost samega sebe in samopromocijo
Oblikovalski proces - primerna komunikacija med oblikovalcem in naročnikom ter odnos do samega dela
Poslovna profesionalnost - dobro je vedeti, na kakšen način se oblikovalec pripravi na svoje delo in po katerih postopkih se loti ustvarjanja
1Bodite prepoznavni
Vizualna kultura in marketinške poteze v današnjih časih prisilijo tudi manjša podjetja, da začnejo razmišljati o
boljši predstavitvi svojega podjetja na trgu. Oblikujemo lahko močna sporočila, ki vas ločijo od ostalih podobnih
podjetij, ki so na trgu.
S profesionalno oblikovanimi storitvami boste pustili pomemben pečat povsod, kjer bo vaše podjetje komuniciralo z njimi.
S tem si boste na trgu pridobili kredibilnost in zaupanje tako ostalih partnerjev kot vaših potrošnikov. Pri oblikovanju
ni pomemben samo videz, temveč gre za to, da bo produkt čim bolj učinkovito predstavljal vaše podjetje, zato bomo s
skupnim razmišljanjem prišli do ciljnega produkta. Danes je treba biti za uspeh prepoznaven, saj biti samo dober ni več
dovolj!


2Grafično oblikovanje
Brez grafičnega oblikovanja si danes skoraj ne moremo več predstavljati življenja, saj se z vizualnimi podobami
srečujemo tako rekoč na vsakem koraku. Grafično oblikovanje je ustvarjalni proces, v katerem nastajajo grafični elementi.
Z njimi želimo ciljni publiki prenesti neko sporočilo. V tem procesu gre za združitev barv, tipografije, slik,
ilustracij, simbolov, s katerimi bi radi na najboljši način predstavili idejo oz. sporočilo podjetja.
Nekatera področja grafičnega oblikovanja:
- Izdelava logotipov
- Izdelava spletnih strani
- Izdelava publikacij (knjige, časopisi, revije)
- Izdelava tiskovin (plakati, reklame, vabila, ceniki,...)
3Celostna grafična podoba (CGP)
Oblikovanje celostne grafične podobe podjetja je zelo pomembno, česar se je potrebno lotiti zelo premišljeno, saj je
to pot do uspeha vašega podjetja. Z dobro oblikovano celostno grafično podobo boste izstopali med ostalo konkurenco.
V CGP je lahko vključeno oblikovanje raznoraznih elementov, s katerimi podjetje komunicira v javnosti.
- Logotip
- Vizitka, kuverta, dopisni list
- Žig
- Etikete
- Vabila, priznanja
- Ceniki, jedilniki
- Tabla, zastava
- Napisi na prevoznih sredstvih, itd.
.png)