1Zakaj je dobro imeti facebook stran?
Prvi razlog lahko vidite na levi sliki. Število dnevno aktivnih uporabnikov se je v zadnjem četrtletju leta 2014 dvignilo na 745
milijonov. Dovolj tehten razlog, da ste prisotni na tem družbenem omrežju.
V Sloveniji je po zadnjih podatkih aktivnih okrog 800.000 uporabnikov. Facebook prvenstveno ni namenjen prodajanju vaših produktov,
ampak gradnji odnosa z uporabniki. Z gradnjo odnosa boste tako povečali tudi prepoznavnost vaše blagovne znamke ali vas samih,
tako da ne pozabite vzpostaviti dialoga z vašimi sledilci. Če v komunikacijo vlagate dovolj energije in časa, lahko nekatere vaše
objave postanejo viralne, kar pomeni, da se v njih vključi večje število uporabnikov.
2Facebook nagradna igra
Facebook nagradna igra vam omogoča večjo popularizacijo vaše blagovne znamke ali vas samih. Prav tako je mogoče pridobiti večje število
podatkov uporabnikov, ki jih lahko potem ciljate preko različnih kanalov. Kakšna naj bo nagrada je odvisno od vaše branže, v kateri
ste. Uporabnikom je potrebno dati tisto kar ponujate, saj boste tako dobili relevantne uporabnike in ne le lovce na nagrade. Skupaj
smo izbrali 5 točk oziroma koristi, ki vam jih lahko prinese facebook nagradna igra.
1. Natančno ciljanje tistih ljudi, ki jih vaši produkti zanimajo
2. Vzpostavitev odnosa z vašimi oboževalci oziroma kupci
3. Prepoznavnost vaše blagovne znamke ali vas samih
4. Doseg - viralnost nagradne igre
5. Pridobitev večje količine podatkov uporabnikov, ki jih potem lahko ciljate
3Facebook oglaševanje
Facebook omogoča natančno ciljanje uporabnikov glede na njihov spol, starost, interese, izobrazbo ipd., tako da je
vse merljivo. Omogoča, da z uporabniki vzpostavimo odnos, katerega je potrebno tudi redno negovati. Facebook oglaševanje je
učinkovito, če ga uporabljamo pravilno.
Spodaj sta dve metriki, ki sta pomembni kadar oglašujemo na Facebooku, ter jo je potrebno redno spremljati.
CPC (Cost per Click) - Cena na klik ter
CPM (Cost per Impression) - Cena na 1000 prikazov.