Zakaj oglaševati na Googlu?

Doseg - Google je za večino potrošnikov glavno orodje, ki ga uporabljajo za iskanje produktov na spletu
Potencial - 95 % uporabnikov interneta v Sloveniji uporablja iskalnik Google
Natančno ciljanje - Oglasi ciljajo le tiste, ki jih zanima vaš produkt
PPC (Pay per Click) - Plačilo na klik pomeni, da oglas plačate le takrat, ko ga potencialni kupci kliknejo
Merjenje - Testiramo, spremljamo in merimo dogajanje, kaj se dogaja z vašimi oglasi
Cilj - Ključni cilj Google AdWords oglasov je povečanje obiska vaše strani ter doseg in pridobitev novih strank

1Prikazno omrežje AdWords

S prikazovanjem oglasov na prikaznem omrežju, imamo možnost dosega širokega nabora strank preko zanimanj, preko spletnih mest ali strani, na katerih želimo, da se oglasi prikazujejo ter tako pritegnemo pozornost potencialnih kupcev.
Ko se ključne besede, ki jih izberemo, ujemajo z vsebino spletnih mest, jih lahko s spletnimi mesti samodejno povežemo.
Prikazno omrežje je zbirka spletnih mest kot so Google, Gmail, YouTube, kot tudi slovenskih rtvslo.si, avto.net, vecer.com, dnevnik.si, bolha.com ipd., ki prikazujejo AdWords oglase. Prav tako je uporabnike mogoče doseči preko ključnih besed in tem, kjer bomo prikazali oglase ciljni skupini, ki jo dejansko zanima vaša ponudba ter pri kateri je večja verjetnost, da se bo za vaš produkt tudi zanimala.

google prikazno omrežje
google iskalno omrežje

2Iskalno omrežje AdWords

Ko oglašujemo v iskalnem omrežju, se vaš oglas poleg rezultatov iskanja prikazuje tudi, ko nekdo išče storitve ali izdelke, ki jih ponujate, povezane s ključnimi besedami, ki jih izberemo. Iskalno omrežje vključuje Google iskanje, Google zemljevide, Google slike in podobna Google spletna mesta ter tudi partnerska mesta za iskanje.
Tretja možnost je kombinacija obeh, kar pomeni "Iskalno omrežje z izbiro prikaznega omrežja".

3Ponovno ciljanje - remarketing

Ponovno trženje je oglaševanje na podlagi zanimanja, ki vam omogoča da stranke, ki so že obiskale vašo spletno mesto, ponovno nagovorite in jim ponudite ter po možnosti prodate vaš produkt. Stranke vaš produkt že poznajo, le da niso zaključile nakupnega procesa.
Oglasi se prikazujejo na drugih spletnih mestih v Google prikaznem omrežju. Ponovno trženje lahko uporabljate ne glede na to, če želite povečati število registracij, pri promociji blagovne znamke ali bi želeli le spodbuditi prodajno dejavnost.

remarketing